WHAT BE-clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Love Rollercoaster

2 plaatsers

Ga naar beneden

Love Rollercoaster Empty Love Rollercoaster

Bericht  liza1993_v ma jan 19, 2009 11:40 pm

deel1

Er was een meisje dat op een zwoele zomerse avond door de straten van gent liep.Ze hete Clëo. Het meisje van mijn dromen, ik werd verliefd op haar vanaf het eerste moment dat ik haar zag, en nu loop ik hand in hand met het meisje van m'n dromen.
ik neem je mee naar hoe het ooit begon

In september ging ik naar een nieuwe school. Toen zag ik haar voor het eerst we begonnen wat te praten. Ik kwam tot de conclusie dat ze in de zelfde straat woonde als ik. Wij werden beste vrienden we deden alles samen. Ik was nog altijd verliefd op haar maar wou onze vriendschap niet verpesten en zij had al een lief. Op een dag moest ik naar de buurtwinkel achter een paar boodschappen en plots zag ik haar lief een ander kussen. Wat moest ik doen het zeggen of niet?

deel2

Ik besloot het haar toch te zeggen, maar ze was helemaal niet verbaast.want ze had het die morgen al uitgemaakt. Dus kon ik mijn kans wagen. Ik vertelde mijn gevoelens voor haar en hoopte dat het, hetzelfde was maar dus niet. Zij zei:” Ik vindt onze vriendschap meer dan genoeg en op een dag kom je er wel doorheen. Inderdaad ik kwam erdoorheen en zij had ondertussen al een nieuw lief. Toen kreeg ik verschrikkelijk nieuws te horen van haar, haar vader werd over geplaatst naar Frankrijk. Zij moest natuurlijk mee maar ik zal nooit haar laatste woorden vergeten wat zij tegen mij zei:“ Ik hou van jou”.

deel3

Maar wij verloren het contact. 6 maand later kwam ze terug. Toen ik het nieuws hoorde haastte ik mij naar haar zij had al weer een lief uit Frankrijk mee en zij dat de gevoelens die er waren al lang vervlogen waren. Ik vond het natuurlijk jammer, ik had namelijk zo naar dit moment uitgekeken. Ik begreep haar wel want ik had mijn eerste relatie na dat zij vertrok. Ik had weken gehoopt dat ze zou terug komen toen ik stopte met hopen stond zij daar Sam mijn lief. Zij wist van mijn gevoelens over Clëo. Maar vond het niet erg.

deel4

Nu een week na haar aankomst was alles weer zo als vroeger. Maanden gingen voorbij en in een zwoele augustuse dag kwamen we tot de vreselijke ontdekking mijn sam en claude waren al weken samen. Sam ging met Claude mee naar Frankrijk. 2 jaar later kregen we een uitnodiging voor naar hun trouwfeest. Dus gingen we tezamen naar de bruiloft in Frankrijk. Tijdens de ceremonie werd het Clëo teveel ze rende de kerk uit, ik ging haar achterna. We kwamen weer toe in ons hotel op de kamer begon ze uit te huilen op m’n schouderen uiteindelijk kuste we en deden veel meer. De volgende morgen zei ze dat het een vergissing was. Ik wist dat het niet zo was. Terug in België zocht ik haar op. Ik zei dat na al die tijd m’n gevoelens nog niet verandert waren en nooit zouden veranderen. Ze is degene die in m’n hart thuis hoort. Uiteindelijk besefte ze het dat wij bij elkaar horen. Vandaag na het nieuws te horen zijn we direct de stad in gegaan.

Hier zijn we bij het begin en het einde van het verhaal
liza1993_v
liza1993_v

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 20-12-08
Leeftijd : 30

http://nl.netlog.com/liza1993_v

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Rollercoaster Empty Re: Love Rollercoaster

Bericht  gwennibby wo maa 11, 2009 3:31 pm

supermooii verhaal
I love you

gwennibby

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 11-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum