WHAT BE-clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een weekend uit haar dromen deel 2

2 plaatsers

Ga naar beneden

een weekend uit haar dromen deel 2 Empty een weekend uit haar dromen deel 2

Bericht  Roxiiee wo dec 17, 2008 5:54 pm

Ze ging tegen de muur staan en Kyra kwam voor haar staan. Toen ze vroeg wat er fout was kwam Kyra dicht tegen haar staan en hief haar gezicht op zodat ze in haar ogen moest kijken. Ze bracht haar lippen naar de hare en deed haar ogen dicht. De moment dat hun lippen elkaar raakten voelde Ebony iets in haar losbarste. Langzaam legde ze haar armen op Kyra’s heupen en duwde haar tegen haar. Kyra maakte haar los uit de omhelzing en fluisterde “de rest is voor morgen”. Ze knipoogde en ging terug naar onze vriendinnen. Ik bleef er nog even staan omdat ik niet kon geloven wat er was gebeurt. Voor de tweede keer die avond leunde ze tegen de lavabo en pletste een beetje water in haar gezicht. Dit voelde zo raar, en toch zo goed, wat voelde ze nu, wat nu met Thomas? Ze wist het allemaal niet meer en besloot ook terug te gaan. Thomas was al afscheid aan het nemen van zijn vrienden want ze moest zodadelijk vertrekken. Ook zij begon tegen iedereen een goeiedag te zeggen en daarna vertrokken ze samen richting huis. Eenmaal thuis aangekomen namen ze iets om te eten en gingen nog wat tv kijken samen met haar ouders. Rond 11 uur was ze moe en besloot ze om al naar bed te gaan. Thomas had gemerkt dat ze al de hele avond stil was en besloot om samen met haar te gaan slapen zodat hij haar nog kon vragen wat er scheelde. Ze wees hem waar hij mocht slapen en waar hij morgen vroeg en douche kon nemen en ging daarna naar haar kamer. Thomas volgde haar en kwam binnen op haar kamer. Ze schrok en zei dat hij hier niet mocht komen want dat anders haar ouders problemen gingen maken.
“Ik wil gewoon nog even met je praten schat. Je bent al heel de avond zo stil en afstandelijk. Is er iets schat?” vroeg hij bezorgt.

“Nee, schat. Ik ben alleen een beetje moe, dat is alles.”
“Zeker van schat?”
“Ja schat, ik zie je graag. Slaapwel”
“Slaapwel”

Ze gaven elkaar nog een kus en ieder ging naar hun slaapkamer. Ze lag nog een hele nacht te denken aan die kus me Kyra. Toch viel ze uiteindelijk in slaap en werd s’morgens vroeg gewekt daar door een beweging in haar bed. Thomas was naast haar komen liggen en begon haar kusjes in haar nek te geven. Ze werd wakker en keek hem aan, ze sloeg haar armen rond hem trok hem bij haar. Zijn handen dwaalde af naar haar borsten en langzaam gingen ze ook naar onder. Ze was helemaal in extase tot ze plots geluiden hoorde op de gang. Ze schoot recht en keek vol spanning naar de deur maar er gebeurde niks. Langzaam opende ze de deur en zag nog juist bobby, haar harige viervoeter, zijn gat de kamer van haar ouders indraaien. Ze sloot de deur en draaide haar om, Thomas was achter haar komen staan en duwde haar tegen de deur met zijn heupen en plaatste zijn armen zo zodat ze niet weg kon en begon haar hartstochtelijk te kussen. Zijn handen glipte onder haar T-shirt die ze droeg om te slapen en begonnen met haar tepels te spelen. Ze trok zijn T-shirt over zijn hoofd en duwde hem richting haar bed. Ondertussen slaagde hij erin om haar short en T-shirt uit te doen zodat ze enkel nog in haar ondergoed staat. Als hij het bed tegen zijn benen voelt draait hij hun om en duwt haar op haar bed en komt naast haar liggen. Zijn handen dwaalde af naar haar slipje en hij verwende haar zoals hij nog nooit met iemand had gedaan. Zij had zijn broek ook uit gekregen enkwam op hem zitten. Ze keek hem en zijn ogen en gaf hem een lange kus op zijn zachte lippen. Haar lippen gingen van zijn oor naar zijn nek en over zijn schouder en zijn buik naar onder. Eenmaal daar schoof ze zijn boxershort uit en verwenden hem tot hij bijna aan zijn hoogtepunt kwam en kwam dan terug naar boven en liet hem bij haar indringen. Ze had nog nooit zo ergens van genoten als van hem in haar te voelen. Toen ze beide uitgeput waren gingen ze naast elkaar liggen en knuffelde nog wat na. Toen de wekker aangaf dat het 9 uur was stonden ze op en namen beide een douche. Zij had voor hem gedoucht en toen hij bezig was had zij beneden de tafel al gedekt. Hij kwam beneden met enkel een handdoek rond zijn middel geslagen en nam haar terug in zijn armen. Hij nam haar mee naar de living en zettel haar daar op de tafel. Hij begroef zijn haar in haar pas gewassen haren en fluisterde zacht dat hij haar graag zag. Ze sloeg haar armen rond hem en geniet van zijn sensuele aanrakingen.
Ze sloot haar ogen en voelde zijn adem op haar schouder. Ze had niet eens gemerkt dat haar moeder was binnengekomen met de pas gebakken boterkoeken die ze gingen eten voor het ontbijt.
“Ow, sorry mama” verontschuldigde ze haar en bloosde onmiddellijk.
“Jaja, het is al goed. Ebony roep jij je vader, we kunnen aan tafel”
glimlachte haar moeder terwijl ze de boterkoeken in de mand schikte. Thomas ging naar boven om zijn kleren aan te doen en toen hij terug kwam vroeg hij of hij met iets kon helpen en toen hij een negatief antwoord kreeg zette hij hem maar aan tafel en wachtte tot iedereen aan tafel kwam zitten. Toen Ebony aan tafel kwam gaf ze hem een kus in zijn haren en ging naast hem zitten.
“Kyra komt straks om te gaan zwemmen he mama” deelde ze mee.
“wanneer hebben jullie dat afgsproken?”
“gisteren, Kyra zit een heel weekend alleen thuis dus ik had voorgesteld om samen iets te doen.”
“Ha ja dat is een goed idee.”
“En ze blijft dan ook slapen. Ik heb straks de tent van zolder halen, dan kunnen we buiten slapen. Het ging toch goed weer zijn vandaag.”
“Ha ja ok, zetten jullie dan straks de tent al op of ga je dat samen doen me Kyra?”
“Ik zal haar wel wat helpen”
zei Thomas, “zo een mannelijk brein kan nog handig zijn” en hij knipoogde naar haar. Ze glimlachte terug en ze aten verder. Na het ontbijt gingen samen nog wat in de zetel zitten om nog wat naar tv te kijken en rond de middag gingen ze samen da tent opzetten. Toen Ebony bezig was met één van de stokken erin te steken zag ze uit haar ooghoeken dat Thomas naar haar aan het kijken was.
“Zeg mannelijk brein, kijken is wel makkelijk he”
“Mmm, het mannelijk is brein is aan het kijken en ziet dat alles in orde is”
“wat is er in orde?”

Hij kwam achter haar staan.
“De tent en dit hier” hij nam haar in zijn handen en gaf haar een knuffel.
“Danku lieverd, ma ge zou beter wat helpen want ik vind toch niet dat de tent er zo goed uitziet”
“Nu ge het zegt, ik denk dat ge die laatste stok verkeerd hebt gestoken.”
Hij nam de tent van haar over en stak de stok er juist in.
“Zo probeer maar eens”
Ze kroop in de tent en riep dat hij er maar eens bij moest komen liggen. Hierop kwam hij ook binnen gekropen. Ze geraakten verwikkeld in een innige omhelzing dus bruusk werd verstoord door haar moeder die kwam kijken wat ze aan het doen waren. Ze kropen beide uit de tent en gingen binnen om de slaapzakken en slaapmatjes. Ze maakten de tent verder in orde en gingen dan naar de bushalte om Kyra op te halen. Ze hadden allemaal hun zwemgerief al meegenomen zodat ze rechtstreeks naar het zwembad konden gaan. Het was maar vijg minuten stappen dus ze waren er rap.
Zo als beloofd deelde Thomas en zij een kleedkamer en toen ze de duren dicht waren gleden zijn handen overal over haar lichaam. Eerst haar nek en dan naar beneden over haar borsten en speelde wat met haar tepels. Hij liet zijn handen de vrije loop. Kyra werd ongeduldig en begon op de deur te kloppen dus kleden ze hun rap aan en gingen gaan zwemmen. Ze zwommen twee uur en daarna gingen ze hun terug omkleden. Ebony en Kyra hadden een paar verlangende blikken gewisseld en Thomas had dat opgemerkt. Toen Kyra terug op de deur begon te kloppen toen ze hun aan het aankleden waren riep Thomas ineens dat als ze jaloers was ze erbij moest komen.
“doe de deur dan open he” riep Kyra
Thomas en Ebony keken elkaar aan, beide wisten ze wat de andere dacht en Ebony opende de deur.
Kyra kwam binnen en nam haar direct in haar armen en begon haar te kussen. Ebony duwde haar tegen de muur en deed Kyra’s kleren uit. Ze konden niet genoeg van elkaar krijgen. Dit was waar ze beide al zo lang op hadden gewacht. Ebony voelde Thomas zijn handen over over haar lichaam en voelde hoe zijn vingers bij haar binnen kwamen. Hij ging zitten op het kleine bankje dat aanwezig was in het hokje en nam haar op zijn schoot zodat nu zijn penis bij haar binnen drong. Ebony was helemaal opgewonden en begon aan Kyra’s tepels te lekken en bijten. Ze gaf kusjes op haar onderbuik en ging met haar tong naar beneden. Ze verwende haar zoals ze nog nooit had gedaan. Na een half uur te hebben genoten kleden ze hun alledrie aan en gingen nog iets drinken in de cafetaria van het zwembad. Ze lachten en zeverde nog wat alsof er niks was gebeurt maar diep in haar hart wist ze dat er iets veranderd was.
Nu wist ze zeker dat Kyra diegene was waar ze heel haar leven mee wou delen. Ze wist dat dit niet eerlijk was tegenover Thomas maar ze wist dat hij het ging begrijpen want hij had haar altijd verteld dat als zij gelukkig was hij dat ook was. Ze wist dat dit een flauw excuus was maar dit was haar enige houvast op de moment. Om 6 uur vertrok Thomas naar huis want om 9 uur vertrok zijn vliegtuig naar Italië en hij wou op tijd zijn want hij mocht zijn vliegtuig niet missen. Ze wachten samen nog aan de bushalte tot Thomas zijn bus er was en namen toen afscheid. Toen Kyra en Ebony op weg waren naar de videotheek nam Kyra ineens haar hand vast, ze keek haar aan en glimlachte. Ze huurde een romantische film en gingen terug naar huis, hand in hand, met hun harten samen gesmolten. Eenmaal thuis nam ze de popcorn uit de kast en zette ze de DVD op. Ze lagen daar, hun armen verstrengeld als 1. Ebony rook de geur van het chloor nog in haar haren. Die deed haar terug denken aan hun vrijpartij in het kleedhokje. De film was nog niet half weg of ze was al opgewonden. Ze begon Kyra te kussen in haar nek en legde haar handen op haar onderbuik. Kyra keek haar aan en legde haar handen om haar hoofd en trok haar naar zich toe. Nu lagen Ebony’s handen op haar borsten en speelde ermee. Kyra draaide haar om en kwam over haar leunen en kuste haar liefde vol op haar lippen. Ze voelde dat Kyra haar mond opende en deed hetzelfde. Langzaam voelde ze hoe hun tongen elkaar ontmoeten. Het was zo innig dat ze bijna zweefde van geluk. Ze stond recht en nam haar hand. Ze nam haar mee naar de tent en legde haar neer op de slaapzakken die ze klaar had gelegd. Ze deed haar truitje en broek uit en begon haar overal te kussen. Haar tong kwam op plaatsten die nog nooit beroerd waren geweest. Haar handen kwamen op plaatsten waar ze enkel over had kunne dromen. Die avond kwamen haar grootste dromen uit en was zo nog nooit zo gelukkig geweest. Ze waren nog aan het nagenieten toen ze hoorde dat het begon te regenen.
“Kom ik moet je iets laten zien” zei Ebony
“Wat? Waar? Het begint juist te regenen!”
“Juist daarom, het is nu pas te zien”

Ze gingen samen naar buiten en Ebony nam haar mee naar een plaats die heel speciaal was voor haar. Ze liepen door het bos, langs de vijver, naar een plaats die omhuld was met bomen en de bodem was bedekt met zacht mos. Ze voelde de regen op haar rug en armen rond haar. Ze draaide zich om en keek recht in de bruine ogen van Kyra.
“Is dit de plaats waar je over vertelde in je SMS?”
“Ja, hier heb ik je al lang eens naar willen meenemen”
Ze nam Kyra’s hoofd in haar handen en fluisterde:
“Ik weet dat ik je dit al eerder heb verteld, maar ik denk niet dat het toen tot je is doorgedrongen. Kyra, je betekend meer voor mij dan wie dan ook en voor mij ben je meer dan een vriendin. Je bent ook geen crush, je bent de liefde van mijn leven. Het kan zijn dat je me niet geloofd maar ik voel wat ik voel en ik weet dat dit is waar wij beide behoren. Na vandaag zijn mijn gevoelens alleen sterker geworden. Geef mij een kans en ik laat u zien wat geluk is.”
“je weet dat ik dit niet kan Ebony! Ik voel gewoon niet voor jou wat jij voor mij voelt!”
“En vandaag dan? Was dit dan allemaal gewoon een leugen voor jou?”
“Ik dacht dat je vanaf het begin wist dat dit alleen was om te weten hoe het is!!”

Ebony kreeg tranen in haar ogen maar die waren niet zichtbaar. Door de regen waren ze beide al helemaal doorweekt. Ze gingen samen terug naar de tent en kropen in de warme slaapzakken. Ze wisselde geen woord meer en al gauw lag Kyra te slapen. Ebony echter niet. Ze kon Kyra’s woorden niet vergeten. Ze nam een zaklamp en papier en schreef een lange brief. Daarna ging ze naar de keuken pakte een mes en liep terug naar de plaatst waar ze eerder die avond hadden gestaan. Hier waren de gevoelens ontstaan en gingen ze ook eindigen. Toen Kyra de volgende ochtend wakker werd keek ze naast haar. Ze zag niks buiten een papier dat mooi opgevouwen was en naast haar was gelegd. Klaar om gelezen te worden.
Ze nam het op en begon te lezen:
“liefste Kyra,
De moment dat ik dit schreef lag jij al te slapen. Maar ik kon echter niet stoppen met te denken aan je woorden. Je hebt me gekwetst en dat raakte me diep. Ik weet niet of je ooit mijn gedichten hebt gelezen maar moest je dat gedaan hebben dan zou je geweten hebben hoe ik me voelde. Ik heb het je gisteren ook nog eens verteld maar je wou niet luisteren. Kyra, ik ben niet verliefd op jou, ik zie u ook niet graag, ik HOU van u. Het gevoel dat ik heb wanneer ik bij jou ben heb ik nog nooit bij iemand anders gehad. Ik hoopte dat jij dit gevoel ook had gekregen vandaag maar blijkbaar heb ik mij vergist. Kyra, sorry dat ik je dit aan doe maar zonder jou leven is gewoon te moeilijk voor mij. Het enige dat mij rest is om nog te zeggen dat ik u altijd graag heb gezien. Eerst als vrienden en dan als lovers. Één gedicht dat ik voor jou heb geschreven kan ik mij nog zo herinneren:

yesterday I was thinkin'
thinkin' who I loved the most
but I couldn't make up my mind
some people think I have no heart
maybe they are right
'cause someone has stolen it
and she didn't gave it back
and now I lay here
with nothing else
than a gaping hole
were used to be my heart
and an unaswered love
but something in my mind tells me
one day it will find his way back
and makes my life complete
but until that day
I'll just be a ghost in a human world


Maar ik was fout. Mijn hart heeft zijn weg niet terug gevonden. En het zal voor eeuwig in jouw armen rusten. Dus nu zeg ik vaarwel, het ga je goed meis. Ik zal je missen.
En boven aan de hemel zal ik wachten tot jij me vergezeld in mijn reis door het eeuwige leven.

Nadat ze dit gelezen had rende ze de tent uit. Recht naar de plek die ze haar gisteren had laten zien. Toen ze daar aan kwam viel ze op haar knieën en begon te huilen. Ze kon haar ogen niet geloven. Daar lag ze. Met naast haar niks anders dan een mes en bloed. Toen Ebony’s moeder hun die ochtend kwam wekken vond ze hun niet. Ze raakte in paniek en toen ze hun later vonden zag ze haar dochter in een plas van bloed met in haar armen de liefde van haar leven. Beide gestorven aan een verloren liefde.

The end

- The day I close my eyes forever, you will realize you were the one I was living for. -
Roxiiee
Roxiiee

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : temse

http://nl.netlog.com/PUpPy_eYes_NeVer_LiE_

Terug naar boven Ga naar beneden

een weekend uit haar dromen deel 2 Empty Re: een weekend uit haar dromen deel 2

Bericht  Kiss_Of_A_Dark_Angel vr jan 09, 2009 11:20 am

heel mooi geschreven! cheers
Kiss_Of_A_Dark_Angel
Kiss_Of_A_Dark_Angel

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-01-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : @ Hell

http://nl.netlog.com/Kiss_Of_A_Dark_Angel

Terug naar boven Ga naar beneden

een weekend uit haar dromen deel 2 Empty Re: een weekend uit haar dromen deel 2

Bericht  Roxiiee za jan 10, 2009 12:58 am

Kiss_Of_A_Dark_Angel schreef:heel mooi geschreven! cheers
bedankt ^^ kdoe men best
Roxiiee
Roxiiee

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : temse

http://nl.netlog.com/PUpPy_eYes_NeVer_LiE_

Terug naar boven Ga naar beneden

een weekend uit haar dromen deel 2 Empty Re: een weekend uit haar dromen deel 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum